ضربات بازیکنان ایرانی دلم را شکست / مارتین رائول:خانواده ام گفتند بیا همین امشب از ایران برویم

سایت گل- مارتین رائول سنگربان اروگوئه ای برق را همواره در جمع خوش اخلاق های فوتبالمان دیده ایم. بازیکنی که از لیگ هفتم برتر به ایران آمد وهیچگاه گرفتار مسائل حاشیه ای نشد حالا در برابر فولادگستر از کوره در می رود وکار به جاهای باریک می کشد.چرا؟برای یافتن این چرا سراغ او رفتیم. مارتین هنوز شوکه است.او گفت:متاسفم .

افسوس می خورم از رفتارمربی مثلا حرفه ای حریف که خیلی راحت اخلاق را لگد مال کرد. لو کا رفته از زبان اسپانیایی یک واژه دو حرفی یاد گرفته که معنای بسیار زننده وبه قول ایرانی ها ناموسی می دهد.من مانده ام چرا نه به زبان انگلیسی ونه زبان کروات فحاشی نمی کرد؟ سنگربان برق ادامه داد:آنقدر با این کلمه روی اعصاب من راه رفت که نمی دانم چگونه خودم را کنترل کردم تا در حین بازی به سمتش حمله ور نشوم.

زیدان که زیدان است در بازی خداحافظی اش در فینال جام جهانی در مقابل اهانت ماتراتزی آن حرکت را انجام داد.به هرحال بازی که تمام شد دویدم سمت رختکن خودمان. دلم می خواست سرم را به دیوار بکوبم وگریه کنم.لوکا جلوی رختکن خودشان ایستاده بود ولبخندی مرموز بر لب داشت. بازهم همان کلمه را تکرار کرد.سمت او رفتم و فریاد زدم .

مشتی به سمت من پرت کرد وبه سمت رختکن خودشان گریخت . رفتم دنبالش. درگیری که شد نفهمیدم بازیکنانشان از کجا آمدند.اولروم و دیگران را را زیر کتک هایی که خوردم شناختم.رائول حرفی می زند که درد آور است. او با بغض می گوید:آن روز از مشت ولگد اولروم ولوکا بدنم درد گرفت ،اما ضربات بازیکنان ایرانی دلم را به درد آورد.

مگر من مهمان شما نیستم؟مگر تا حالا کوچکترین مورد انضباطی داشته ام؟لوکا راهم که همه می شناسند.متاسفم که بگویم آن شب که به خانه ام رفتم خانواده ام گفتند بیا همین امشب از ایران برویم. من ایران را دوست دارم. هرجا رفته ام غیر از مهربانی چیزی ندیده ام اما دلم شکسته.ایرانی با مهمانش اینچنین نمی کند.من در این 4سال این را به کرات دیده ام.

زخم پیشانی وکوفتگی بدنم خوب می شود اما دلم؟(مکث می کند)بعید می دانم!او در پایان گفت:برایم مهم نیست کمیته انضباطی چه تصمیمی بگیرد. مهم اتفاقی بود که نباید می افتاد وافتاد.متاسفم.همین.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا